24 april

Online workshop Master je set door Géza Weisz

Over de workshop

Tijdens deze online workshops geeft Géza Weisz jou tips en tricks voor een toffe DJ set. We starten met informatie en tips over mixen en timing. Daarna gaan we aan de slag met het opbouwen van een set. Want hoe zorg je dat er een lijn in je muziek zit en je de energie goed opbouwt? Daarnaast gaan we in op interactie met het publiek. Afsluitend is er tijd voor een korte Q&A!

Over Géza

Géza Weisz is acteur en dj. Hij begon al op jonge leeftijd met het draaien op school- en huisfeestjes. Hij draait wekelijks in Amsterdamse clubs zoals The Chicago Social Club, Jimmy Woo en de Chin Chin Club. Bij het grote publiek werd Géza bekend met de film Alleen Maar Nette Mensen. Na het succes van de film werden Géza en zijn goede vriend Manuel Broekman jarenlang als dj-duo geboekt. Ze reisden samen het hele land door en hebben alle discotheken en clubs van Nederland op stelten gezet.

Zaterdag 24 april

13:30 – 15:00 uur