17 oktober

Willie Wartaal – Enkelbangers Afterparty / De Oosterpoort

Cancel al je plannen want jij kunt na het concert van De Jeugd Van Tegenwoordigdoorfeesten met Willie Wartaal op de Enkelbangers Afterparty. Naast woordkunstenaar en hiphop entrepreneur timmert WiWa tegenwoordig ook lekker aan de weg als dj. Van diverse poppodia tot urban clubs, studentenfeesten en open minded festivals als Lowlands en Milkshake, WiWa is daar!
We kregen al een voorproefje tijdens zijn dj set op ESNS 2020: Willie Wartaal’s eerste solo EP Enkelbangers is nu uit.
Wiwa tourt samen met De Jeugd langs de landelijke popzalen. Om de release van zijn solo EP te vieren, host hij een viertal Enkelbangers Afterparties na afloop van de shows. Samen met lokale Bruiloft DJ Rikus en jou blijft Wiwa hangen om de avond af te toppen met een stevige house/eclectic sets, waarin louter bangers voorbij komen. En dat alles sexueel getint.
Kaartjes voor het concert van De Jeugd in De Oosterpoort geven automatisch toegang tot de afterparty. Geen concertkaartje? Koop dan je ticket voor WiWa via onze website. Aan de deur worden geen kaarten verkocht.

Bekijk event

Heb jij een vraag of idee om dit platform nog leuker te maken? Neem contact op!