6 oktober - 1662595200

Guy & Roni (try out)

In de dansvoorstelling Fortune gaan choreografen Roni Haver, Guy Weizman en Ashley Lobo, de dansers, en de muzikanten ieder op hun eigen manier op zoek naar de betekenis van het wonderlijke geschenk van het leven. Met als resultaat een voorstelling als een meerstemmig palet, vol kleine en grote momenten van rijkdom en geluk, waarin we de ‘fortune of life’ zien, voelen en ervaren.

Cross-cultureel en interdisciplinair

Na Happiness, Phobia, LOVE en Freedom is Fortune de volgende voorstelling in de serie The Human Odyssey. Hierin onderzoekt Club Guy & Roni met internationale artistieke geestverwanten en crossovers hoe emoties onze levens bepalen. Door cross-cultureel en interdisciplinair samen te werken met verschillende creatieve partners kan het artistieke gesprek over geluk vanuit verschillende perspectieven worden gevoerd.

Bekijk event

Heb jij een vraag of idee om dit platform nog leuker te maken? Neem contact op!